متن استاتیک شماره 20 موجود نیست

گروه برنامه‌ریزی نیروی انسانی

در راستای ارتقاء بهره‌وری و شفاف‌سازی فعالیت‌های تخصصی گروه برنامه‌ریزی نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، اطلاعات مربوط به همکاران این واحد همراه با شرح وظایف ایشان به شرح زیر ارائه می‌گردد:

نام و نام خانوادگی: محمود حسینی

سمت: کارشناس برنامه‌ریزی نیروی انسانی

شیما ناظری

شرح وظایف:

  • بررسی و عارضه‌یابی وضعیت نظام منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شناسایی مشکلات و تنگناها و ارائه پیشنهادها، راهکارها و توصیه‌های علمی و عملی در جهت رفع یا تقلیل آن‌ها و تهیه گزارشات مربوطه.
  • تجزیه و تحلیل و بررسی روند تغییرات تعداد کارکنان شاغل شامل بازخریدی، انفصال، مأموریت، انتقال و تهیه گزارشات مربوطه.
  • تدوین برنامه عملیاتی اختصاصی مدیریت منابع انسانی دانشگاه و حضور فعال در تدوین برنامه عملیاتی مشترک سالیانه دانشگاه و پیگیری تحقق شاخص‌های ارزیابی عملکرد سالیانه مدیریت منابع انسانی دانشگاه و همچنین انجام امور مرتبط با تحقق فعالیت‌های مربوط به آن.
  • نظارت عمومی بر تمامی سامانه‌های پرسنلی مورد استفاده در مدیریت منابع انسانی دانشگاه و بررسی و تأیید صحت انجام کار آنان و در صورت نیاز رفع نقص به موقع و تهیه گزارشات مرتبط در زمان لازم.
  • بررسی و پیگیری خرید تمامی درخواست‌های مورد نیاز اموالی و غیراموالی کارکنان شاغل در مدیریت منابع انسانی دانشگاه و نظارت بر توزیع منطقی و مصرف و استفاده صحیح آنان.

 

 

 

نام و نام خانوادگی: شیما ناظری

سمت: کارشناس برنامه‌ریزی نیروی انسانی

حسین محمودی

شرح وظایف:

  • بررسی و عارضه‌یابی وضعیت نظام منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شناسایی مشکلات و تنگناها و ارائه پیشنهادها، راهکارها و توصیه‌های علمی و عملی در جهت رفع یا تقلیل آن‌ها و تهیه گزارشات مربوطه.
  • تجزیه و تحلیل و بررسی روند تغییرات تعداد کارکنان شاغل شامل بازخریدی، انفصال، مأموریت، انتقال و تهیه گزارشات مربوطه.
  • تدوین برنامه عملیاتی اختصاصی مدیریت منابع انسانی دانشگاه و حضور فعال در تدوین برنامه عملیاتی مشترک سالیانه دانشگاه و پیگیری تحقق شاخص‌های ارزیابی عملکرد سالیانه مدیریت منابع انسانی دانشگاه و همچنین انجام امور مرتبط با تحقق فعالیت‌های مربوط به آن.
  • نظارت عمومی بر تمامی سامانه‌های پرسنلی مورد استفاده در مدیریت منابع انسانی دانشگاه و بررسی و تأیید صحت انجام کار آنان و در صورت نیاز رفع نقص به موقع و تهیه گزارشات مرتبط در زمان لازم.
  • بررسی و پیگیری خرید تمامی درخواست‌های مورد نیاز اموالی و غیراموالی کارکنان شاغل در مدیریت منابع انسانی دانشگاه و نظارت بر توزیع منطقی و مصرف و استفاده صحیح آنان.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 1403/02/26 - 15:35
  • - تعداد بازدید: 311
  • - تعداد بازدیدکنندگان: 282
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
کارگاه آموزش مهندسی مشاغل

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه مهندسی مشاغل ، قوانین و مقررات آنالیز حقوق نیرو های شرکتی

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه مهندسی مشاغل ، قوانین و مقررات آنالیز حقوق نیرو های شرکتی با حضور همکاران معاونت توسعه و تحول اداری

برگزاری کارگاه آموزشی مشاغل (سامانه جدید مهندسی مشاغل قوانین و مقررات کارگزینی):

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه مهندسی مشاغل قوانین مقررات و آنالیز حقوق نیرو‌های شرکتی

آرزو حقیقت مدیر منابع انسانی دانشگاه:

کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه مهندسی مشاغل، قوانین و مقررات و آنالیز حقوق نیرو‌های شرکتی   در تاریخ ۲۶/۲/۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ در محل کنفرانس معاونت درمان با همکاری همکاران مدیریت و توسعه و تحول اداری و مدیریت امومالی دانشگاه برگزار گردید.

در این کارگاه  آموزش‌های لازم جهت چگونگی استفاده از سامانه مذکور، قوانین و مقررات اداری و آنالیز حقوق نیرو‌های شرکتی ارائه گردید.

لازم به ذکر است سامانه فوق الذکرجهت الکترونیکی شدن صورت جلسه ارتقا رتبه، طبقه، اعمال مدرک و موارد مرتبط راه اندازی گردید.

  • گروه خبر : Slider,News,Notifications,حقوق و دستمزد,آموزش,کارگزینی,تامین و توزیع منابع انسانی,مدیریت
  • کد خبر : 48090
Keywords
سید سجاد داودی
خبرنگار

سید سجاد داودی

شخصی سازی قالب